4 Ekim 2007 Perşembe

Küçük Bir Doğum Günü Partisi


Bugünlerde iki dostumun doğum gününü kutladım.İlk doğum günü için Papatya sepetini yapmıştım.İkincisi için daha sade bir pasta hazırlayabildim.Hem programlı değildi hemde evde sadece özlem ,ben ve eşim vardık ama pastayı görünce Özlem'in yüzündeki şaşkınlık benim için çok güzeldi.Can dostum seni çok seviyorum iyiki hayatımdasın doğum günün kutlu olsun.


Bu pastanın biraz farklı olmasını istedim.Bunun içinde dondurma tadında bir pasta olmasına karar verdim.Pandispanyasını 4 yumurta ölçüsüyle hazırladım. 1 gece buzdolabında beklettim.Daha sonra 1 ölçü çikolatalı ganaj ve 1 ölçü pastacı kreması hazırladım.Pansipanyayı küçük küpler halinde doğradım.Çikolatalı ganajı ve pastacı kremasını çırptım,doğramış olduğum pandispanyayı ve 1 kase donmuş vişneyi ganajlı karışıma katıp iyice karıştırdım.Kubbe şeklinde kalıbın içine buzdolabı
poşeti serdim.Hazırladığım karışımı kalıba dökerek iyice bastırarak yerleştirdim ve 1 gece buzlukta beklettim.Servis yapmadan 1 saat önce buzluktan çıkarttım.Bu sırada dışı için 1/2 ölçü çikolatalı ganaj hazırladım ama bu defa krema yerine labne kullandım.Dışını bu ganajla kapladım ve üzerine vişne yerleştirdim.Pastanın tadına bakan herkes çok beğendi belirtilir.

2 yorum:

Burcu Özdoğan dedi ki...

Ellerinize sağlık ve iyi bayramlar...
sevgiler
burcu

hilal imrak dedi ki...

çok orjinal ve güzel bir tarif hemen deneyeceğim
sevgiler