3 Aralık 2007 Pazartesi

Bir Teşekkür Borçluyum


Nasıl teşekkür etmem gerektiğine bir türlü karar veremediğim üç kişi var.Bana, aylar önce yapmaya karar verdiğim ve nasıl yapılacağını bilmediğim bir iş için hem cesaret hem bilgi ve hemde yüreklerini veren üç güzel kadına çok fazla gönül borcum var nasıl ödesem bilmiyorum.

Ayşem'im, sana ilk geldiğim gün ameliyatlı ayaklarımla topallıya topallıya bugünlere geleceğimiz aklımın ucundan bile geçmezdi.Seni anlattığım her insan benim kadar şaşırdı senin güzel kalbine.Sen bana ilk önce yüreğini sonra tükkanını sonra da bilgilerini verdin.Sana birkez teşekkür ettim ağladın bugün ben bunları yazarken yine süzüldü yaşlar gözümden.Sen hayatımın çok sıkıntılı bir anında geldin kanat oldun bana.Sağol can...

Hanimişim , seninle bir telefon konuşmasında tanıştık ben şeker hamurunun diğer bir şeker hamuruna neyle yapışacağını bile bilmezken telefonda yetiştin imdadıma, cevap su bilmeyenlere duyurulur.Sonra Ayşem'in ilk Yeşilelma programına katılacağı gün saz ekibi olarak yan yana heyecanlandık oralarda,senin gözlerindeki tanışmanın memnuniyeti ve içtenliği sardı beni şaşırdım.Ve ne desem senin için ,Ayşem'in ve benim yaptığım muzurluklara hiç kızmadan katlandın bize.Sevdim seni Işılım.Koştun geldin her sıkıştığım an yanıma, gitme sakın uzaklara....

Üvey annem tütüm,gözüme baktın anladın, göğsüne yaslanıp ağladım,cesaret verdin yaptım.Hayatında ilk 300 kişilk düğün pastasını senin yanında sukunetle Ayşem'i ha geldi ha gelecek diye beklerken senin bana verdiğin cesaretle yaptım.Bilmeyenlere duyurulur tütünün tükkanda elini pastaya sürmüşlüğü yoktur ama benim dehşete düşmüş yüz ifademi görünce onun üvey anne kalbi bile dayanamayıp içindeki iyiliği koyverdi gitti.Sıvadı kolları birlikte yaptık pastayı.Üvey annelerin en iyi kalplisisin sevdin beni bilirim herkesi sevmezsin sen kolay kolay.

8 yorum:

etki alanı dedi ki...

Ağlaaaa,yüreğim ağlaaaaa

Gözyaşı moduna girmişken,iyi bir zamanlama.Sabah işe gitmeden iyi geldi.Damardan girdin.

Aslında uzattığım elma zehirli değilmiş.Demek yanlışlıkla bal koymuşum......
Üvey kızımı çok sevdim bennnn......
Sindrellalarım benim....

pecete dedi ki...

Sen hiçbir yere gitmiyorsun. Hepimiz birimiz için... Seni çok ama çok seviyoruz...

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Bugün benimde sulu bir günüm sanıyorum.Okuyunca çok duygulandım,onları tanımış olmaktan çok mutluyum....Umarım seninlede tanışırız...Pastayı yakından görebilecekmiyiz?

hanimiş dedi ki...

Kim nereye gidiyor, kim niye ağlıyor, ne oluyor.. Ayrıca ben sizin "muzurluk"larınıza da hiç öyle katlanıyor falan değilim, en yakın zamanda bir çaresine bakacağım (bknz düğün gecesi gelin odasındaki diyaloglar)

ne pastada ne kurabiyelerde ne fuarda öyle bahsi geçilecek bir katkım olmadı malesef. Olsun isterdim ama olamadı. Yine de bir şekilde şahit olmaktan, sizinle birlikte olmaktan mutluluk duydum.

En çok Tütü'yü özledim ben. Bana da bir elma yaa üvey anne..

pastacik sezer dedi ki...

tütüm,
canımsın sen bize kıyarmısın zehirli elmayla filan.sen koysan koysan elmanın içine bitter çikolatalı ganaj koyarsın :))

ayşemim,
kovsanda gitmem valla,tükkanda bacada yok ama ordan gireyim. Metin babaların ordan tünel kazarım artık.

Suzan'cığım,
bende en kısa zamanda tanışmayı bekliyorum.Pasta benim evde bekliyorum.Pasta ziyarete yakında açılacak.Sergi yeri tabiki benim ev.Bekliyorum.

hanimişim,
senin gelin odasında yaptıkların bilhare değerlendirilip tarafına geri dönüşümü olacaktır.Sen bizimle aşık atamazsın :)))).Sen neler yapmadınki bizim için lütfen bu kadar mütavazi olma.Şişt salı akşamı bekliyoruzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

aslında eşimin ve benim sizlere büyük bir teşekkür borcu var ÖNCELİKLE TEYZOŞUM SANAA HAKKINI ÖDEYEMEYİZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ HER ŞEY MÜKEMMELDİ ELLERİN DERT GÖRMESİN!!:))
Ardından AYŞEM ABLA SANA TEYZOŞUN ANLATTIĞI KADAR VARSIN TÜKKANINA EMEĞİNE SAĞLIK!
VE IŞIL ABLA VE TÜLAY ABLAA SİZLERİN DE ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK!
MÜKEMMEL BİR PASTAYDI!
PASTAYI GÖRDÜĞÜNDE CEM'İN YÜZÜNDEKİ İFADEYİ SERKANLA BEN GÖRDÜK MUHTEŞEMDİ ANLATMAKLA BİTMEZ:))
HEPİNİZİ ÖPÜYORUMM MUCUKSS
( BU ARADA BU 300 KİŞİLİK DÜĞÜN PASTASININ GELİNİ OLARAK BU NOTU DÜŞÜYORUMMMM:))

etki alanı dedi ki...

Hani bayramlarda el öpülür ya.......Büyüklerde gözlerden öper ya.....
TüTü

NiNo dedi ki...

en sevdigim :) uclu harika bir paylasim tutu ablam bidenem ne de sevgi doludur cok sanslisinizki birlikte zaman geciriyorsunuz :)