4 Kasım 2007 Pazar

Bize Hırsız Geldi !!!!!!!!

Bilmem ne desem,canım sıkıldı,üzüldüm,ağladım ama nafile giden gelmiyor.Gittiğine en çok üzüldüğüm bilgisayarım ve fotoğraf makinemdi.Fark ettimki onlar benim elim ayağımmış.İnsan kaybedince fark ediyor nedense.Şu anda eşimin bilgisayarından akşamdan akşama ancak maillerime bakmaya ve araştırma yapmaya vakit bulabiliyorum.Hiç yazı koyamıyorum sayfama,yazmaya üşendiğimden değil sanki kırıldım ,bilgisayarım gidince yazmak gelmedi içimden.Sanki kalemim kırıldı.
Bu olay sabah 11 ile 14 arası oldu.Çelik kapının kilidini kırıp girdiler evime.Çalınanlara değil evimde yabancı birilerinin dolaşmış olması fikrine tahammül edemiyorum hala.En kısa zaman da yeni bir kamera alıp sayfama yazı yazmaya devam edeceğim.

pastacığın notu:Siz siz olun kapınızın bütün kilitlerini kilitleyin.Benim gibi benim başıma gelmez demeyin, bir gün gelebiliyor.

9 yorum:

pecete dedi ki...

kıyamam sana. el birliği ile çalışır , çabalar bir bilgisayar yaparız artık. öperim seni çok çok

Esra Kars dedi ki...

Sezer çok geçmiş olsun.Allaha şükür siz evde değilmişsiniz.Ben gecenin bir yarısı uyanıp yatak odamda adamla burun buruna gelmiştim :( Allah daha beterlerinden korusun.
Sevgiler...

nes-kafe dedi ki...

çok geçmiş olsun. cana geleceğine mala gelsin derler ama bilgisayarım gitse heralde ben kafayı yerdim :S inşallah en kısa zamanda çok daha güzelini alabilirsin.

Adsız dedi ki...

canım çok geçmiş olsun...çok üzüldüm...Allah beterinden korusun canımb....

ufukmutfakta dedi ki...

Sezer çok geçmiş olsun. Bence karşılaşmadığın için şükretmelisin yinede....

cennebazz dedi ki...

çok geçmiş olsun sezer hanım.geçen yılda bizim evimize girmişti.o hissi iyi bilirim.ama allh beterinden korusun,sizde evde değilmişsiniz,sağlınıza bi zarar gelmemiş.buna şükredin.sevgilerimle...

etki alanı dedi ki...

Onlar üvey anneyi duymamışlar da onun için rahat hareket etmişler.

Elime geçmesinler!

Artık geçişte kaldı deyip etkisinden kurtulmaya bak canım.
Geçmiş olsun.
Tütü

Ilker Erdem dedi ki...

Gecmis olsun cok uzuldum. Insallah yakinda bilgisayarini alirsin. Ayrica tarifler harika.

Ferah Gülşen dedi ki...

merhabalar,

gecmis olsun. Allah bi daha gostermesin. Başına 3 kez hırsızlık vakaası gelmiş biri olarak cok kotu bir duygudur bilirim.